Zayıflama Kampları

Salı

ŞİMDİ ZAYIFLAMA ZAMANI, HK PERFORMANS ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ İLE TANIŞMAYA HAZIR OLUN

ŞİMDİ ZAYIFLAMA ZAMANI
Kilobekçiliği kavramı  daha önce hiç duymadığım bir kavramdı. Dolayısıyla ne ifade ettiğini programa başlayınca öğrendim. Önceleri hiç tanımadığın biriyle yazışma fikrine şüpheyle baktım, ama  bu fikrim ilk merhaba ile 1 günde değişti. Karşımdaki insan nazik, saygılı, bilgili biriydi ve tek amacı beni eğitmekti. Beni bekleyen bilinmezlik bana hem heyecan, hem korku hissettiriyordu. acaba diyordum… Ama çok da inanmak istiyordum…. "Allahım ne olur bu sefer başarayım, bu son şansım" diyordum.  Çizelgeleri yazmaya başladığımda  bir baktım olduğum halle idealim arasında 60 kilo vardı:( Aman Allah’ım dedim bu ne kadar uzun bir yol…  Bunu nasıl başaracağım. Moralim sıfıra indi anında. İlk Kilobekcim ile tanıştık, yavaş yavaş eğitime başladı ama yine de Zayıflama Çemberi” deyince cin tutuyordu beni.  Bir türlü kafama oturmuyordu, çok karışık geliyordu:)  Değilmiş aslında…  Ama oturması uzun zaman aldı :) Tanrım bir insan nasıl böyle sabırlı, anlayışlı, kibar olabilir. Hep yazıyorlar ya; “çok kahrımı çekti” inanın doğruymuş. O da benim çok kahrımı çekti. oğlumla ilgili çok problemlerim oldu. Hele bir akşam oturdum ağlıyorum, nasıl moralim bozuk, çizelgeyi dolduruyorum, kb. ne not kısmına, “ah keşke  hocam dertleşebilseydik” yazdım. Yarım saat sonra msni açıp mesaj attı. Buradayım hocam ne yapabilirim diye. O anı hiç unutmayacağım. Belki 1 saat yazıştık, destek oldu, moral verdi, canım benim:) Bazen eşime anlatamadığım şeyleri bile ilk onunla paylaştım. Gerçek bir dost oldu benim için.
Hani “tam destek sabahtan akşama kadar” deniyor ya  kb’lik sistemi için, bu kafamda çok yer etmiş galiba bir şey sorup da anında cevap alamadığımda alınıyordum, başkalarıyla daha çok ilgileniyor diye...
DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder