Zayıflama Kampları

Salı

ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ KALICI ZAYIFLAMA YORUMLARI


ONLİNE ZAYIFLAMA
İlk 3 ay : KB. memnuniyet derecem için sistemde bir derece olduğunu sanmıyorum. %1000 gibi bir rakam varsa memnuniyet derecem odur.

Neden: Bana benden daha yakın olduğu için

Neden: Ne zaman ayağım takılsa elimden tutup kaldırdığı için, dibe vurmamın bile moralimi bozmasına geri dönüşüme izin vermediği için, en stresli anımda bile beni derleyip toplayıp rotama soktuğu için, Dostum, can yoldaşım olduğu için, sevinç kaynağım olduğu için, yaşamanın değerini öğrettiğin için memnunum.
6 ay sonra  KB. Pilotluğunda 6 aydır tam bir dünya turu yaptık, mükemmel bir yolculuktu tur bitiyor artık ayrılık acısı bastırdı, Çoook alıştım tura başladığımızda karanlık, kilolu, kasvetli, karışık bir dünyadan havalandık, tur bitti Aydınlık, ince, umutlu, dingin bir dünyaya ayak basıyorum bundan sonrasında uçağımı öğrendiklerimin ışığında ben kullanacağım, en ufak bir tökezleme de biliyorum ki usta pilotuma silkelenmeyle geri döneceğim yada hiç tökezlemezsem de bak senin eserin bu uçurduğum uçak öğrettiğin şekilde kullanabiliyorum demek için yine uğrayacağım, o kadar emekten sonra gururlandırmak için KB. mi.

2. Kilobekçinizden memnun musunuz? Yeterli desteği alabildiğinizi düşünüyor musunuz?

DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ 

Kalıcı zayıflamayı başaranlar bu yöntemi herkese tavsiye ediyor. Kalıcı zayıflamayı başaranların zayıflama başarıları hikayelerini, zayıflama başarı resimlerini, zayıflama grafiklerini incelemek için TIKLAYINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder