Zayıflama Kampları

Çarşamba

KİLOBEKÇİLİĞİ ÜYE YORUMU- İŞTE BAŞARMAK İÇİN İLK ATILAN İLK ADIM

KİLOBEKÇİLİĞİ ZAYIFLAMA BAŞARISI
...Nasıl yaptınız bilmiyorum ama R…'daki değişim çok hoşuma gidiyor. Önceleri  hafta sonları  gezmeye bile götüremezdim. Şimdi koşarak gidiyor, itiraz etmiyor, "ne işimiz var" demiyor. Bazı takıntıları vardı, onlardan bile kurtuldu... Öğretmenliği bırakmasını çalışmamasını istiyordum, onun yorulmasını istemediğimi söylemiş zorla da olsa onu mesleğinden uzaklaştırmıştım ama çok üzülüyordu... şimdi gönüllü olarak yapıyor mesleğini, o yetiyor sanırım. Önceleri çok söylenen eşim şimdi hiç söylenmiyor. Bu konu hakkında, durumu kabullenmeyi ve şartlardan zevk almayı öğrendi...
  Bizim çocuğumuz yok... Zaman zaman tüp bebek tedavisi görüyoruz. Eskiden tedavi sonrası çok üzülürdük. kendimize gelmemiz uzun zaman alırdı. Şimdi ise "ÇOK DA TINNN" diyebiliyoruz... Sanırım R…'da ki değişim bana da yansıdı.
  Bana bakarken daha güzel baktığını hissediyorum. Daha sevecen daha mutlu, daha huzurlu... Sanki içinde önceleri bir fırtına varmış da şimdi dinmiş sakinlemiş gibi... Yani mutlu olmak çok daha kolay şimdilerde...
 Dedim ya; nasıl yaptınız bilmiyorum ama bence insanların sizlere ihtiyacı var. Bana yeni ve bambaşka bir eş verdiğiniz için teşekkürler...
Yeniden evlenmiş gibiyimmmm... Teşekkürler Halil Kargulu ve eşimin kilo bekçisi ( Kb’sini önceleri size gıcık oluyor, eşimi kıskanıyordum. Ama işinizi güzel yapıyormuşsunuz)
ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ İÇİN TIKLAYINIZ 

Onlar bu yöntemle zayıfladı, onler bu yöntem sayesinde kalıcı zayıflamayı başardı. Kalıcı zayıflamak için siz de mutlaka inceleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder