Zayıflama Kampları

Perşembe

Sağlıklı Beslenme


Ben dun ilk kez dışarıya çıkacağımızı bile bile evde kendi pişirdiğim sağlıklı yemeği yiyip çıktım! Bu normalde benim yapacağım bir şey değildir. Ama katkı maddeleri ve insanı ne hale getirdikleri ile ilgili o kadar çok şey okudum ki, artık kendime bu kadar zarar vermemeye karar verdim. Çok iyi hissettim kendimi. Tok olduğum için oraya buraya kaymadı gözüm. O güzel kokuları aldığımda bunun bizi çekmek için bir aldatmaca olduğunu biliyordum zaten. Bu gerçekten hayatımda bir ilkti. Hiç isim olmadan alışveriş merkezine gitmek demek benim için bir şeyler yemek demekti. Ama yemek yemeden de durulabiliyormuş. Bunu yürürken harcadığımız zamanı da eklersek bir iş basarmış olmanın güzel hazzını duydum açıkçası. Benim için sağlıklı beslenmek uzun süre için üç öğün yemek ve ara yemeklerden oluşuyordu. Açıkçası ne yediğime çok dikkat etmedim önemli olan o 3 öğünde bir şeyler tıkıştırmaktı. Neler değişti bu 1 yıllık sure içerisinde? Beslenmeyi sadece fiziksel anlamda acıktığımızda olması gereken bir faaliyet olarak algılamaya başladım. Yemek yemeden önce (arada bir kaçamak yapıyorum) kendime gerecekten acıktın mı diye soruyorum. O kadar rahat söyleyebilirim ki gerçekten acıkıp acıkmadığımı. Hayatıma genel bir bakış yeterli bunu anlamak için. O gün için canimi sıkan bir şey varsa kesinlikle fiziksel ihtiyaç değildir diyorum. Spor yaptıktan sonra mesela açlığı çok fazla hissetmiyorum. Hormonlar hemen devreye giriyor ve ihtiyacım olmadığını soyluyor. Spor demişken ona da değinmek istiyorum. Her zaman mümkün olduğunca hareket halinde olan bir insandım. Ama sisteme üye olduktan sonra bunu bir zorunluluk haline getirdim. Daha sonra hayatimin vazgeçilmez bir parçası oldu. Düşünsene nefsinin kölesi olmaktan çıkıp yönetici oluyorsun. Dümeni elime aldım ve hangi durumlarda ne yapacağını bilen kişi haline geldim. Bundan daha gurur verici bir şey olamaz. Ayrıca hareket halindeyken düşünme kapasitem artıyor. Aklıma orijinal fikirler geliyor ve mutlu oluyorum. Spor yapmak ihtiyacımız olan enerjiyi zaten veriyor. Vücut kendini çok güzel bir şekilde adapte edebiliyor. Bu kadar yılımı boşuna harcadığım için çok üzülüyorum bazen. Keşke daha önce bu sistem hakkında bilgi sahibi olsaydım. Ama olsun zararın neresinden dönülürse kardır. Bu yaşımda insanların bana yaşını göstermiyorsun demelerinin zevkini yaşıyorum ben de su an. Egomun tavan yapması için aynaya bakmam yeterlidir. Tamam bu biraz abartı oldu ama olsun. Kendimi seviyorum ve kendimle gurur duyuyorum. J

Açıklama: Online zayıflama sistemimizi kullanan bir üyemizin kalıcı zayıflama üzerine yazdığı bir yazı.

Üyemiz, kalıcı zayıflamanın sağlıklı beslenme, spor ve kendinden emin bir zihinle mümkün olacağını çok samimi bir dille anlatmış.


Online zayıflama sistemleri ve zayıflama kampımız hakkında bilgi almak için bize yazınSİZİ ARAYALIM!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder