Zayıflama Kampları

Pazartesi

18 KİLO ZAYIFLAMA BAŞARISI!

 zayıflama kampları

  1. Lütfen yemek çeşitliliğindeki değişimi program öncesi ve bugün geldiğimiz noktada karşılaştırarak değerlendiriniz.
Eskiden az bile olsa tükettiğim ekmek sıfıra düştü. Şu an karbonhidrat ve özellikle şeker içeren gıdalar tüketimim sıfır da diyebiliriz.
  1. Lütfen tüketimde değişen miktar algınızı program öncesi ve sonrası şeklinde değerlendiriniz.
“1 kez daha alır mısın?” sorularına artık yanıtım “hayır”. Bırakın 1 kez daha almayı birçok gıdadan hiç almıyorum ve “yeterli” dediğim an tabağımdakileri bırakıyorum.
  1. Sıcak ve soğuk içeceklerdeki şekere bakış açısı ve miktar algısını program öncesi ve bugün şeklinde değerlendiriniz.
Şuan da tükettiğim tek soğuk içecek ayran ve soda çok nadir ikram edilirse içtiğim kola meyve suyu vb içecekler sıfır noktasında sıcak içeceklerde ise çay ve kahve sek hali ile tüketiyorum.
  1. Normal zamanlarda tatlı yeme isteğinizi program öncesi ve şimdi şeklinde değerlendiriniz.
Çok fazla iken şuan net 3 aydır yemiyorum ve aramıyorum...

          5.  Giyim tarzınız ve giysilerinize bakış açınızı, program öncesi ve sonrası giyim algınız ve düşünceleriniz nasıl?

Ortalama dolabımın yarısını attım, bol gelen kıyafetleri dolapta tutmaya gerek yok. Önemli olan giydiğin değil nasıl durduğu... Yavaşça daha iyi durduklarını söyleyebilirim. Elbise, etek, pantolon giymem gibi takıntılarım olmadığı için bana hala her kıyafet Paris... :)

B.K


ALINTI:

Okumuş olduğunuz algı değişim anketi web tabanlı online kilobekçiliği sistem üyesi tarafından doldurulmuş olup HK Performans resmi sitesinden alıntıdır. Üyemiz hızlı zayıflama sürecinde 18 kilo zayıflayarak kalıcılığı sağlamıştır. Daha fazla üyemizin hızlı zayıflama başarı yazısını okumak için www.hk.com.tr adresimizi ziyaret edebilirsiniz.
 hızlı zayıflama

AÇIKLAMA:
Üyemize hızlı zayıflama sürecinde göstermiş olduğu tam teslimiyet ve başarı için çok teşekkür ediyoruz. Yeni Nesil Uzaktan Eğitim sistemimiz olmazsa olmazı TAM TESLİMİYET ve samimiyettir. Üyelerimiz alanında uzmanlaşmış Kilobekçileriyle çıktıkları bu yolda diyet ve rejim yapmadan ruhundan tonlarca kilo vererek nasıl zayıfladıklarını bile anlamayacaklar.

hızlı zayıflama sürecinde kişinin kendi potansiyelinde ve belirlediği hedef doğrultusunda yapabileceklerinin çok daha  iyisini yapacağı alternatifsiz tek adres HK Performanstır! Takip kontrol ve motivasyon yöntemiyle ilerlediğiniz sürecinizde, yalnız olmadığınızı hissedecek ve sürecinizi en verimli şekilde geçirerek kalıcı zayıflayan listesine adınızı yazdıracağız.

Sizde sağlıklı ve hızlı zayıflamak istiyorsanız sistemlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

HK PERFORMANS
SİZİ GELİŞTİRİR - DEĞİŞTİRİR - ZAYIFLATIR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder